vakantie 2016

29 juni 2016

25 juni en 26 juni wisselvallig weer weinig zon Na ons bezoek aan Saint Malo zijn we weer op weg gegaan richting het hogere noorden. Het zou een klein plaatsje op 280 km rijden van Saint Malo worden, maar de rit ging zo voorspoedig dat we zijn door gereden naar St. Omer, waar we een nachtje hebben gestaan voordat we richting Belgie reden Je merkte echt dat je meer de "gewone"wereld werd ingeslingerd want bij de drukke verkeerspunten was het een gekke huis zoals bij Calais, vrachtverkeer, Engelse campers en daartussen een verdwaalde Nederlander met een caravan.

27 juni wisselvallig maar helaas ook veel regen

Vanuit St. Omer naar Bergen op Zoom in Nederland gereden. Op de camping aangekomen besloten dat we hier een paar dagen gaan acclimatiseren voordat we naar Haarlem afzakken. De bedoeling is dat we tussen de buien door gaan fietsen en evt. nog een bezoek gaan brengen aan vrienden in Vlissingen. Ja en dan......................na die paar dagen acclimatiseren is het toch echt voorbij, 7 weken trekkend door Europa en vooral Andalusie in Spanje heeft ons erg veel nieuwe inzichten gegeven en Spanje heeft ons te "pakken" wat is het toch een schitterend land, mooie tradities, natuur en erg bergachtig en vooral met hele fijne mensen.

Ha sido un verdadero placer !!!!

of te wel

Het was ons een waar genoegen !!!!

Gracias voor het lezen van onze blog.

Groetjes Ineke en Wim Kamerman

1. Hannie en Guus:
    29 juni 2016
    Hopelijk nog wat mooie dagen voor dat jullie weer in Haarlem arriveren.
    We horen het nog wel.
  2. Koos en ineke:
    29 juni 2016
    Ja, aan alles komt een eind. Volgens ons hebben jullie enorm genoten. Leuke, informatieve reisverhalen waardoor je haast zin kreeg om ook die kant op te gaan. De hitte in het binnen land van Spanje is dan iets wat mij persoonlijk tot nadenken zet. Maar.........jullie verhalen zijn inspirerend hoor !
    Wij hopen dat de regen in het zuiden mee valt , waardoor jullie nog even lekker wat kunnen fietsen. Eenmaal thuis zal dit toch een andere fietsroute zijn. Goede thuisreis en we horen wel van jullie ?